Віддалена онлайн консультація та діагностика автомобілів Toyota/Lexus/Scion
Приклад звіту про діагностику реального автомобіля
1. Зчитуються коди несправностей і їх збережені данні
2. Перевіряється наявність Сервісних бюлетенів, що мають відношення до проблеми вашого автомобіля.
3. Проводиться збір всіх даних, доступних діагностичній програмі Techstream і виконуються доступні активні тести.
4. За результатами п.п. 1-3 аналізується отримана інформація і визначаються можливі причини несправностей, які описані в Керівництві по ремонту, так і виявлені при успішному ремонті інших автомобілів цієї моделі. При необхідності оновлюється програмне забезпечення відповідних блоків управління.
5. При необхідності додаткових “інструментальних” перевірок “на місці”, описується їх перелік і зміст, реалізується технічна підтримка ремонту у вигляді відправки
- електричних принципових схем “підозрілих” систем,
- описів методик їх перевірки, якщо такі є авторизованим, а також тих, які розроблені на основі практики попередніх ремонтів,
- описів розташування і технології зняття / установки відповідних компонентів,
- консультації за результатами усунення аналогічних несправностей у інших подібних автомобілів.
6. В обов’язковому порядку всі зібрані дані зберігаються і при необхідності передаються замовнику.
Пристрій для дистанційної діагностики
Пристрій для дистанційної діагностики Remote Vehicle Interface Module (r-VIM) призначене для забезпечення доступу до діагностичних роз’ємів перевіряємого автомобіля за допомогою програм, які встановлені на віддаленому комп’ютері.
Для зв’язку використовується Інтернет і можливе підключення до місцевої мережі Wi-Fi або за допомогою вбудованого 4G-модема. Передбачена можливість входу в Wi-Fi мережі без пароля з використанням VDS (QSS) режиму роутера конкретної мережі.
Напруга живлення подається ззовні через роз’єм «12V» на передній панелі від адаптера AC / DC або від Power Bank через DC / DC конвертер або від прикурювача автомобіля.
Для діагностики систем стандартів OBD-II / EOBD / JOBD пристрій підключається до автомобіля тільки через діагностичний роз’єм, відомий як OBD-II роз’єм за допомогою кабелю Mongoose MFC Drewtech (Рис.1) або Tactrix OpenPort 2.0, який під’єднюється до USB роз’єму пристрою r-VIM.
Для діагностики та збору даних електронних систем електроавтомобілів, наприклад, Toyota RAV4EV Tesla Electric Propulsion Control System використовується кабель RJ45 (Рис.2), який однією стороною підключається до роз’єму на задній панелі r-VIM, а іншою стороною, наприклад, до діагностичного роз’єму, який Toyota називає DLC3 No. 2 (Рис.3).
Після підключення пристрій з’єднується з базовим сервером і, після включення запалювання автомобіля, на віддаленому комп’ютері запускаються відповідні діагностичні програми. З їх допомогою перевіряються всі параметри всіх систем і зберігаються їх лог-файли. Після збору всієї інформації вона аналізується і після цього виробляються відповідні рекомендації щодо усунення несправності. При цьому реалізується «технічна підтримка» подальшого ремонту.
В місце розташування автомобіля повний комплект пристрою відсилається службою доставки і передається тільки у тимчасове користування.